11 Ağustos 2020 Salı

Kocasını nasıl aldattığını anlattı!

  Hiç yorum yok

 



İsmim Melis. 32 yaşında, altı yıllık evli, cinsellik hastası biriyim. Eşim ile evlenmeden önceleri üç erkek ile defalarca sevişmişliğim olmuştu ama bir türlü doymak nedir bilmiyordum. İnanır mısınız öğleden önce biri ile öğleden sonra da başkası ile birlikte oluyordum. Ama gece olunca da yeniden kanım kaynıyor, arzularım kabarıyordu. Eşim Mert ile hiç ilgi alakası olmayan bir yerde tanışmış ve ona aşık olmuştum. Gözüm odan başkasını görmüyordu. Beyaz eşya tamircisiydi ve kız arkadaşımın evine bulaşık makinesini tamir etmek için gelmişti. O kaslı kolları ve seksi bakışları ile içimi bir mum gibi eritmişti. Kısa sürede evlendik ve eşimden dört tane de çocuğum var. Ben ki tek bir erkeğe bağlı kalacağım, rüyada görsem inanmam zor olurdu. Ama benim gibi sevişme hastası bir kadın tek bir erkeğe bağlı kalamazdı...

Ateşimizi geceler bile soğutamadı Ateşli geceler yaşıyorduk ama zaman içinde artık farklı erkeklerle birlikte olama isteği beni çok kötü kışkırtmıştı. Mert, yorgun olduğu için bir kere birlikte olduktan sonra hemen uykuya dalmıştı. Ben de çıldırmış bir şekilde kendimi okşayarak özellikle aldatma hikayeleri okumaya devam ediyordum. O kadar fazla aldatma hikayesi okumuştuk ki kocasını aldatan kadınların itiraflarını gördükçe bu durumun beni daha fazla tahrik ettiğini anladım. Geçen ayın başında eşim işlerin yoğunluğundan dolayı yeni bir usta ile anlaştığını söylüyordu. Çevre ilçelerinde bazı işler almıştı. Bunun için de sık sık şehir dışına çıkmak zorunda olacaktı. Mert'in seyahatleri beni yalnız bırakmıştı. Çok değil bir hafta gelmeyecekti ama onsuz yani seksiz geçecek bir hafta benim için sanki ölüm gibiydi.

Yalnızlık beni adeta çıldırttı Gündüz ev işleri ile uğraşırken Mert beni arayarak yeni işe aldığını çırağın eve para bırakacağını söyledi. Ben de evde olduğumu söyleyince yaklaşık bir saat sonra kapı çalındı. Kapıyı açtım ama resmen adamın üstüne zıplamamak için kendimi zor tuttum. Hasan 29 yaşında aynı Mert'i ilk gördüğümdeki gibi kaslı kolları ve insanın içini yakan bakışlara sahipti. Kendini tanıttı ve cebinden çıkarttığı parayı bana doğru uzattı. Parayı almakla yetinmeyip içeri davet ettim. Biraz ısrar edince içeri girmek zorunda kaldı. Oturma odasında otururken ben hemen dolaptan Kemal için sürekli bulundurduğum ballı meyve suyunu getirdim. Bu karışım Mert'i çok coşturuyordu. Üstümde ev hali eşofman ve göğüs dekolteli kısa kollu penyem vardı. Göğüslerim kalkmış ve dimdik duruyorlardı. Karşılıklı oturup sohbet etmeye başladık. Ama resmen soğuk terler döküyordum.

Sadece zevk alıyordum Resmen kucağına atlamak ve onunla sevişmek istiyordum. Niyetimi o kadar çok belli etmiş olmalıydım ki Hasan soğuk soğuk terler döküyor sürekli pantolonunu düzeltiyordu. Bir ara kalkıp yanıma geldi ve bacaklarımı okşayıp dudaklarıma yapıştı. O kadar kendimden geçmiştim ki beni nasıl soyduğunu hatırlamıyorum bile. Tek bildiğim çok büyük bir coşku yaşadığım ve daha büyüğünü yaşayacağımı bilmemdi.

Hiç bitmesin istiyordum ama... Kendimden geçmiş bir şekilde koltuğun üstende sürekli çıldırıyordum. Bir anda beni o kaslı kolları ile sarmalayıp tek hamlede yere yatırdı. Saatlerce durmadan seviştik ve kocamı büyük bir zevk ile aldattım. Çocuklar okuldan gelmek üzereydi. Zor da olsa evden gönderdim ve hemen duşa girip yüzümü gözümü temizleyip giyindim. Zaten duştan çıkar çıkmaz da çocuklar geldi. O günden sonra Hasan'la birlikte olmaya ve kocamı aldatmaya devam ediyorum. Can çıkar huy çıkmaz derler ya. İşte o benim. Ben seks hastası bir kadınım. Açık söylemek gerekirse başkalarıyla da birlikte olmak istemiyor değilim yani.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder