6 Mart 2019 Çarşamba

  Hiç yorum yok

Genç çift yıl boyunca çalışmaktan yorulmuşlar...

Genç çift yıl boyunca çalışmaktan yorulmuşlar, şöyle sessiz sakin, şehrin stresinden gürültüsünden uzak bir tatil yapmaya karar vermişler. İnternetten araştırıp sonunda deniz ve ormanın iç içe olduğu, özellikle de teknolojiden uzak bir adadaki tatil köyünde yer ayırtmışlar. Ancak kadının işleri uzadıkça uzamış.
Sonunda nasıl olsa yer ayrılmış, parası ödenmiş, önden birinin gidip, diğerinin de bir kaç gün sonra katılması en uygun çözüm olmuş. Nihayetinde adam yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır.
Odasına yerleşirken bir de bakar masanın üzerinde bir bilgisayar vardır. Hemen karısına mail atmaya karar verir. Fakat yazmış olduğu mesajı yanlışlıkla başka bir adrese gönderir.
Tamda bu sırada çok farklı bir yerde genç bir kadın trafik kazasında elim bir şekilde kaybettiği kocasının cenaze töreninden evine yeni dönmüştür, en yakın akraba ve dostları da kendisini yalnız bırakmamıştır. Sessiz bir ortamda otururlarken içerideki odadaki bilgisayarına gelen mail uyarı sesini duyar.
Arkadaşlarından geldiğini düşünerek içeri geçer. Maili okuyunca bayılarak olduğu yere düşer. Koşarak gelen kız kardeşi onu baygın halde görüp hemen yardım etmeye çalışır, ne olduğunu anlamaya çalışırken ekrandaki mesajı görür ve şok vaziyette okur;
KİME: Sevgili Karıma KONU: Yeni Ulaştım Hayatım benden haber aldığına şaşıracağından eminim. Burada bilgisayar var, herkes sevdiklerine mail gönderebiliyor. Buraya yeni ulaştım kaydımı yaptırdım ve yeni yerleşiyorum.
Burada her şey tamda bir kaç güne senin de buraya geleceğin düşünülerek hazırlanmış. Ha unutmadan söyleyeyim, şimdi yeni uygulama başlamış, seni arayıp, soracaklarmış, hangi yolla gelmek istediğini senin tercih etmen gerekiyormuş, bu konuda da çok şanslısın. Gelmeni, seninle bir an önce buluşmayı dört gözle bekliyorum. Not: Burası çok sıcak haberin olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder